utflykt!

idag har jag varit påå fårö hela dagen med min mamma, lillebrorsan, elin och majsa...askul hahhah
skriver lite av det roliga eller sjuka i punktform:
1. mamma och majsa rullade runt i vattnet för att vågorna var så höga... såg grymt roligt ut :P
2. när jag o jeppa hade race till vattnet så sprang jag i vattnet och han också...bara det att jeppa glömde ta av sig sina skor! hahah skrattade så jag dog
3. jag och elin dog när vi såg att vi hade röda ansikten..hahah
4. tydligen så hade några jävla hasselakillar stött på mig :S ewwww fast jag märkte det inte själv...ewwww igen...ewww igen.... ewwww igen

det va lite av det som hände....:P det va kul....iallafall dom flesta av punkterna...



min mamma nina åkte med sig själv :S


lugnet före stormen...än en gång


efter den här dagen är mitt hår tovigt som faan och ljusare... jag blir en fjortis ofrivilligt :(


supermyyyyyys


sen va det matdags :D happy hour för mig ;)


för jeppa också..han blev så hungrig av att dränka skor


miiiiiiiin maaat <3


nu ska jag duscha bort sand och saltvatten och sen göra något onödigt :S hahah
läsa sofis mode...ni är chockade va???




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0