sommarnatt...

sommarnätterna e väldigt korta och det händer ofta att man glömmer att sova...hehe man vill ju inte slösa bort sommarlovet på att sova... iallfall inte på nätterna haha
jag har fortfarande inte fattat att det är sommarlov och tanken på att vara ledig i två månader ungefär känns ganska konstigt... det betyder att man bara kan göra allt och ingenting! wohooo
jag ska försöka att sätta upp lite sommarmål också...haha
här kommer lite bilder från dom senaste dagarna!



jag drog med jeppa ner på stan igår och som straff så var jag tvungen att gå med till lekstugan! happy hour


åkte ut till mormor och morfar och spelade kort..


och plockade lite blommor..kände mig lite nostalgisk...


sen så bar det av ner till stan för att äta på restutang med lite roliga människor :)


slutade med att vi satt på isola bella och detta är min pasta :) väldigt god


ville hade lite för fullt upp med maten för ett fotosmile ;P


rickard koncentrerar sig på sin pizza!


ville hade skills med ananasen! men man får passa sig..


josefine hade en liten släktträff på kornelias bakgård..


vår gino blev det godaste någonsin!! varm å goo


det blev lite gitarrspel också som alltid :D mysigt


nu ska jag äta lunch! sill och färskpotatis! wohoo nu e det sommar




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0