snäck is the beach

orkar inte skriva så mycket..låter bilderna berätta :P



lika trevlig som vanligt^^


JOS


lullyhill


helt underbar utsikt


sexy beach biatch


asså det kom en lös hund helt plötsligt! ja blev skiträdd så jag låg typ och skrek..den var läskig jag lovar


shteeek


efter doppet!!


mitt andra dopp för iår...grymt lite


minnen för livet gumman<3


det var här josefine stod för ca fem år sen o försökte tvätta sina strumpor efter en lerig olycka XD


matchande outfit verkligen^^


<3<3 snart har vi varit bästisar i 6år!! :D


kom liljor och AKVILEJA, kom ljuva krysmynta kom hjärtans fröjd....


nu e det sommar flickor :D


nina tvingar ner kornelia med våld


verkade funka tillslut ;)


kaaallllttt :S


<3


faan va jag älskar att bada :P


hoppbild...ännu en gång säger jag bara

after beach!!


mat sitter aldrig fel heller ;P


gött :)


chillare!



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0