sista skoldagsdagen :P

9H sista skoldag är över eller den var det redan igår :P så vi har städat ur våra skåp som vi aldrig mer kommer låsa eller öppna!shit... sen så kändes det som vi åt glass hela dagen men det var bara två stycken egentligen haha gratis e gott :D kommer sakna alla väldigt mycket <3
vad gjorde jag mer då..jag gjorde typ så mycket att jag inte minns allt :S haha
först så gick jag på stan med emma och sara sen så följde jag med emma heem och åt tusen mackor :P
efter det så bar det av till nina med josefine för att fixa lite grejer! hemlisar hahah
sen så cyklade jag och josefine till mcdonalds..på väg ner till almedalen gjorde jag en vurpa med cykeln..haha klantigt eller vad!!?? josefine började nästan gråta för hon trodde jag skulle döö men jag mår bra :D haha skratta asmycket...jag är galen!
sen så var vi nere i almedalen med lite folk..typ vi vanliga +saras jättesöta kompis+ louise+ rickard och hans kusin+ johanna och co.
det var en jättemysig dag iallafall <3
så här kommer lite bilder ;)
oj va långt jag skrev ingen kommer palla att läsa hahah XD


en NO lektion i det sköna gröna





9H





mums!








glassigt...







 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA XD


fint! love is in the air


money money money!


ninas första svordom någonsin..:P


emmas cp ryck....;)


innehållet av josefines skåp...hade du inte mer eller?


 

 

















josefines och min egengjorda serietidning haha


shoppande tjej! :P


ninas lillebror conrads hand skaffade högsta modegrad genom nagellack och bil-plåster ;)


försökte lära honom att göra slängkyssar men det gick inte så bra^^


du e inte alls fet ditt jävla fetto <3











en mycket utrotningshotad min...han e glad :S han är glad OMG grattis :D




xoxoxo

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0