paparazzi

nu måsta jag säga att jag gjort mig förtjänt av namnet: malin paparazzi ivarsson.. idag när vi var och handlade på ica så såg jag olle sarri... eller hur man nu stavar det :P han är skådespelare tror jag och han har varit med i bland annat segermyr och i musikvideon kung i baren med: MAGNUS UGGLA!!!! fett coolt
men så jag tog en bild på honom i smyg.. är det lagligt? :S jaja haha
resten av dagen har jag varit hos mormor och morfar :)



det här är en intärn grej inom släkten så ni andra kommer inte fatta :P
kolla hur mamma vandaliserat arvegodset! ;S



en promenad på själsö <3



en paparazzi bild på min mormor blev det också :P


här är han i egen hög person :)

nu ska jag äta tacos! mmmmmmmm fan va gött



xoxoxo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0