nu är det på riktigt..

i 7:an sa dom alltid det kommer gå så fort ska ni se! visst sa vi och skrattade..men jo det var sant nu e det på riktigt grundskolan är snart över! galet.. folk jag gått i skolan med i tio år ska nu gå i annan klass o det känns helt fel!! :S
kommer sakna vår klass mycket...
vi e faan gamla! liksom vi ska typ snart ta studenten, skaffa körkort, få ett jobb, någonstans att bo!
snart sitter vi i varsin villa på landet gifta med flera barn! jag döör jag vill inte bli gammal! det verkar ju tråkigt :(
kan man inte bara få börja om från början..och ta det sakta om igen?
nu ska jag inte deppa mer...hahaha :P jag är ju en ganska glad person..
idag hade vi en röda korset dag, bilder på det kommer imorgon!
lägger istället upp en mycket coolare bild ;)
på min pappa<3 med en äkta os-guld medalj runt halsen!
hans jobb är att besikta bostäder..och många i stockhom! och igår så besiktade han anette norbergs hem!! coolt det är hon som vann os-guld i curling för ett tag sen...har inte sån stor koll :S

 


min pappa <3



samma medalj!!! :S coolt

nu ska jag dra till josefine :D hon har inget bredband...segt...;)
hahaha ha det bäst



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0