kubb JM!!

idag har varit en lång dag och jag har hunnit med massor!
först så fortsatte jag att packa ner mitt rum..sen så åkte jag till krysmyntagården med min familj...
sen bar det av till mormor och morfar :)
efter det blev det pizza på isola bella med josefine och några andra, gott :P
sen hem till josefine för att grilla banan och spela kubb med olivia, rickard och albin :)
och nu sitter jag hemma och bloggar! bra jobbat av mig ;)
JM står för: josefines trädgård mästerskapen :P



hos mormor och morfar på själsö :)


josefine hissar....vad? ehh mig säkert ;)


så här hänger dom tvätten...i köket, på galgar, på köksluckorna...haha


italiensk feeling :P


jag och jos drack bubblizz!!



var tvungen att ha med en drickbild!! haha


älskar dig<333


hur ska man tolka rickards min?? hahah


duktigt gjort..tummen upp på det


nu gick det braaa ^^


jag och jos ägde!!! (host) not...
 

ännu ett fotoskills foto!! in action med albin!


nu ska jag sova!!! H vi ska äga dom andra klasserna imorgon!! wohoo sen e det bal :P




xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0