klasskampen!!

idag så var det klasskampen! jag trodde ärligt att vår klass skulle komma sist men vi kom 2:a!! fan va bra vi e :D
snart e det bal!! jag har typ sett fram emot den sen jag gick i fyran...jag vill inte att den ska va ännu!! liksom fatta just idag är dagen jag sett fram emot sen länge....känns wierd!!



jag fick skjutts av josefine hela vägen...skönt :P


dom andra trampade framåt!


jag satt o tog lite ego-bilder istället :D haha


alla är lite nervösa...


uppställning till första tävlingen...


ninnie och johan höll koll på klassen


klara , färdiga, gåååååååå


full fart på danne nils!


vi kom tvåa i den här tävlingen :P


josefine använde david som bänk!!


robin ägde på varpan!



och så var det säcklöpning som gällde!!


ville var extra snabb för att ta igen sebbes miss ;)


emma ser grädde där framme!!


gustafs min är ju bäst!!


förstöraren haha nej bara skojar...han var den enda som gjorde rätt


josefine tränade för en tävling i att sparka en boll längst :S


nina den fina :P


hemlisar på gång!

david fick uppehålla ninnie så att hon inte kunde se


ninnie o marie ska få en minnesbok med 9H!! fint som diana skulle sagt :D

nu måste jag fixa till balen!! massa bilder på balen kommer imorgon ;) hahahah




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0