H is over!! done..

nu finns inte längre 9H förutom i våra hjärtan...hehe ja nu e vi alla klasslösa! fria att göra vad vi vill...nästan
nu är det SOMMARLOV!! wooohooooooooo
faan va skönt det ska bli!!
men nu kommer lite efterlängtade bilder från balen, förutom när vi dansar för då tog jag inga kort men nina gjorde det så när jag fått dom så får ni se det också :P
sen så kommer lite bilder på avslutningen och vår mysiga grillkväll :D
då börjar vi:




prinsessor på vift!


stiliga pojkar :P


alla var så himla fina


josefine!! <3 btw hon fick näsblod under middagen och var tvungen att utrymma :S


vår älskade so-lärare JON!!


johanna såg ut som en fin blomma i sin klänning


shulia hade utsläppt håår! efter tre år!! woohoo julia jag ska komma hem till dig och bränna dina tofsar på ett bål!!


jag trodde typ att ingen kille skulle ha hel kostym :S hade såå fel


oskar blev jätteglad för sin present vi gav honom :D:D


tjejorna<333


middagen kan börja och H går först in


min bordsgranne!


ehmmm ja stämmer kanske då! men allt för bloggen eller hur?


emelina gjorde mig besviken!! hon åt inte upp sin mat :(


mina grannar på andra sidan bordet :P


min andra sides bordsgranne


skål för H!!


ingen drickbild den här gången tyvärr!!


jonas: WHAT??


har danne nagellack??? neej luring


pose!!


busunge!! :P


peppade!!


dom tre muskitörerna eller? asså jag e trött mina kommentarer blir typ sämst verkligen...


fattar absolut inte vad dom gör....


john imiterar hur emma äter sin älskling: grädde


BBB<333333333333333


all the girls :)


sen blir vi anfallna!!! AHHHHHH


danne ringer JOHAN för att se var han håller hus!


många gav en stöt på ninnie ;)


maffia!!


sammanhållning!!


på väg till avslutningen...


en sista stund i samma klass


ingen av oss ville nog riktigt erkänna att vi snart skulle splittras


josefine fick ett stipendium :D grattis gumman <3


vi väntar med spänning på betygen..


men istället får vi tillbaka en bal-kartong vi pysslade fram på bytardagen i sexan


här är min o kornelias och två andras


ninnie och marie blev överlyckliga för enligt dom en perfekt present :D


nu ser vi glada ut..men sen så började några av oss gråta..en av dom var jag! jag klarar inte av att se josefine gråta<3 typ tredje gången jag gråter sen i ettan :S


sista kramen av gadd!


gustaf gömmer sig...han gråter egentligen..inombords


på väg till det traditionella besöket på glassbaren


SOMMARLOOOOV!!


glaasss i stora lass


sara i ljusare hår??? :O


nina fick kramp!



i väntan på nina och emma som är ovanför mig!

i stora lass ver det ja...


hahahahah cludb sandwish igen...hehhe


emelina fick idrotts-stipendiet :D


chilla vid grillen


amanda kytt sollen


grillarn!!


danne visar sina flört-tips


och vill verka cool för poliserna!


david ringer lite roliga samtal


hahahahahahhaha det va kul


karate kick! man får användning för den ofta


lite mys på joda...


:D


killarna kollade in beachboysen


i denna mycket manliga tidning...

nu ska jag sova! god natt folket<3




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0