grattis sverige!!

märkte just att det var sveriges nationaldag idag! tack google...bra att jag först fick reda på det när jag såg det på google! noll koll verkligen :S
idag så har min packpanik satt in..asså jag har redan packat lite för mycket...eller rätt mycket för mycket egentligen hahah alltid..
men asså man behöver ju mycket saker :P eller iallafall jag behöver mycket saker...som jag sen inte använder!
oj vad förvirrande det här blev!
jaja men nu ska jag åka till elin för att få en solhatt av henne <3 status med solhatt haha
men först kommer lite bilder från 2006!! länge sen hörre ni



fotoskills!!


efter man har sett 7 fjärilar sägs det att det är sommar :P såå nu är det sommar


den här ser väldigt äcklig ut men ändå fin på något sätt


äntligen hittade jag mina påskägg :D


och vilka är här i morgon då?? hmm an kan unra hela 9G kanske...eller? hela H såklart fårö here we come


stranden har alltid varit mitt favoritställe iallafall på sommaren ;)


ja den här äckliga saken hade jag i pannan :S det är en stekel men jag sa fel och satt och skrek:
hjälp jag har en testikel i pannan :S hahah bra gjort av mig XD


asså  kolla va liten och fet jag är :S OMG

nu ska jag återgå till den mycket svåra processen att packa :P




xoxoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

du är bara söt malin<3

2010-06-06 @ 20:38:17
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0