förändring!

inte nog med att jag slutar grundskolan! jag ska göra om mitt rum också :P pappa har äntligen fixat det... fast jag fick veta idag att alla mina grejer ska vara borta tills på tisdag :S lycka till...hehe
men det ska bli kul att shoppa lite nya grejer till mitt rum... ikea aktien kommer gå upp rejält ;) haha
det är bara börja rensa massa grejer...suck
jag kom just hem från josefine! <3 jag sov där och vi sov väldigt väldigt länge :P sen gick vi på stan där jag i panik letade avslutningsklänning eftersom jag inte längre ville ha dom två andra jag köpt! bra tummen upp!
jag hittade en iaf! :D
här kommer dom utlovade bilderna! :P



värsta massakern!


josefine livrädda mig inte igen ;) tack


converse...


shulia go for it!!


om man ser på luddes min så ser det inte så lyckat ut..:P

 
sara? vad gör hon...det är ingen som vet :S


david hittade sin stora kärlek


danne tar det lungt...


posare!


nina överlevde dagen...nästan


hii nurce!


ännu ett mästerverk av josefine :P


:P


diana var jätteduktig när hon spelade på vårrocken!! <3333


ville och co. var också skitbra! speciellt abbe kom hem låten :P


äntligen verkar jag bli av med sara och david ;)


sebbe också :P


vi chockade 8:orna och 7orna....hahah


några överlevare...


zoombiesss


josefines tredje mästerverk ;)


självmord??


:O:O


masssaaaaa böcker var det i biblioteket....på borden


efter skolan så hjälpte jag och diana den stolta vinnaren i musikprovet med att panta vinsten!!
snällt av oss ;)

josefine i plastförpackning??? :O


smeeeeeet :D göttt


mer smeeet :P haha fan va äckligt det ser ut



<3 världens finaste


vår alldeles egna väckarklocka...vaknade av att hon slickade mig i ansiktet..mysigt^^




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0