ensam hemma!!

party eller? :P haha nej då men jag är själv hemma..
det är ganska skönt faktiskt! :D
väldigt skönt....hahahah



lite fint bordspynt..hahah


ja det blev exotisk tallrik som vanligt när jag ska "laga" mat själv haha


alla fatar ju vad vi gör eller hur?....


vissa växer aldrig upp! hahah <33


gamla bilder:


flower power! :P


jag och elin på wienerkonditoriet på bibloteksgatan <3


när man inte kan få en riktig mustach kan man alltid göra en fejk!


men amanda..är du på cr nu igen?? ;)


asså man kan ju inte fatta hur mycket snö det var..helt galet :S


mamma ringde just och tydligen så blev hennes flyg försenat...alltså ännu mer själv..skönt eftersom jag har huvudvärk och är super trött :P




xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0