raaandoomm!!

jaa alla dom senaste dagarna har varit helt random! :S galet..
jaa asså bilderna får berätta en del...
+ att vi blivit förföljda av blattar och träffat niceeeaaa folk från södermalm :P hahahha
+ massa andra wierda saker :S



ännu en arbetsdag för mig och diana :P rutinerna börjar falla på plats


ätandes pommes från en abdulla-grill i hamnen!!


hahah :P


ehmmm DAAAAAAA!


emma ville inte ha kaninöron... hon hette ju faktiskt hamsteremma


ibland måste hon hjälpa huvet att tänka!! ;O


sov påå bussen för första gången i historien typ! sover aldrig på bussar


shoppingfynd från landet!


varning på stan! än en gång! alltid


fick en till glad min på oskar!!! woohoo fan helt otroligt


mummmaaaa


är emma hulken?? :O


i walk this lonely road..


together!


amanda ser lite busted ut i hennes husbil :P hennes hem dom kommande veckorna!

jag o emma gick ut på en lång sten sak, ställde oss längst ut, och började sjunga titanic med armarna i luften..gick sådär..haha slutade med att vi sjöng a fat old woman!

en av dianas "kompisar" sa att jag var likt kissie idag!! :O känner mig jävligt förolämpad! uschhh fyyy ska plastikoperera mig fort!! fast nej då blir jag ju ännu mer likt..fast jag e inte likt...eller? :S


nu ska jag dra ut på stan..eller se fotbollen först kanske :P



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0