maaat

hade gjort ett inlägg..eller jag jobbade på det men då dampade internet så det försvann.. kul wohooo happy hour att skriva om! jaja jag orkar inte men kan varna för att det blir mycket bilder på maat... jag vet hur jag fick den mage jag har...



heldag med mamma! jag skonade er..jag la inte ut en bild på min club sandwish :D grattis


miin moor <3


sen blev det packhuskällaren med mamma och pappa


bilderna från igår...


amanda riktigt stolt över sin autograf by gudrun shyman (tummen upp)


sånt här gör vi som inte porrar oss!


speeeeex


drama queens


hmmmm...
 

vad har jag mer gjort än att äta mat iag dåå?? hmm inget :O jodå köpt en odd  molly tröja :D hahahahahhahahhaha sen va det något mer men jag e så trött så jag glömt :S heh jooo jag såg massa kändisar
på stan :P några av dom: blondinbella, alexander bard, moneybrother m.f... ja jag e lite kändiskåt...not




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0