lyxliv..

hahah nej men en kväll med mamma, elin och majsa på stan ;)



lite förfest hemma i vår trädgård...haha


på munkkällaren för lite maaat <3

en del av min mat :) mumma för töisen


i väntan på tomten? nej...på salem al fakir juuu

nicceee :P


keep on walking.....


partypinglor!! wohooo ;)


:PpppppppPPppppppPPPpppp


sen drack vi drinkar på wisby hotell


min drink!! asgooood :)


elin med sin P2 jag förknippade bara namnet med P12 :S

mor och dotter <3


myyssigt värre jao ;)

vimmel i innerstan...

nu måste jag sova :( jag vill inte sova men jag ska jobba imorgon så det e bara att pallra sin feta röv ur sängen... jaja jag överlever nog :P pusss på er




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0