lata dagar...

idaag har varit en mycket trevlig dag :D haha
började med att jag, nina o david cyklade drive in på max! det har varit en ide jag o nina haft sen förra året...vi trodde att det va olagligt men det va det inte...men vi gjorde det iaf ;) vi ville känna oss busiga :P
sen så bar det ut till kalkbrottet för att bada :P wohoo men sen kom några hästar o bajsade i vattnet! inte mysigt alls..eww jag e rädd för hästar!! sen så trodde david att en hund han såg var jag :O
och nu ikväll har jag varit på resturang med min lskade familj :)
jaa o nu kommer lite bilder..som alltid...(ni skulle blivit så besvikna annars juu :P)



tummen upp för max drivein!!

nina o jag var superlyckliga XD

min friscoburgare :P äter typ aldrig på max! det e mcdonalds som gäller juu! annars blir det stryk av kusinerna ;)


david visade mig ssu kontoret :D


fick godis och kondomer... väldigt roliga kondomer på dom stod det: sossar satsar säkert XD va faan? hah


jag o david äter o badar samtidigt! trodde bara tjejer kunde göra två saker samtidigt :O


kalkbrottet! typ 6m djupt :S


chilla galet ;)


davids neger! :O ohh never


hunden som david trodde var jag... ehmmm okej


vi e  bäst <3


långis o kortis :S


badkrukor?? NEJ! bara nina som tar kort istället ;)


lillebrorsan :P


mamma o pappa<3


slurp ;)


oxfile med havskräftor påå! :O det jag älskar på en tallrik xD


grodan


min efterrätt :D mm i lovee


min familj...den bästaa <3


är mamma för full för att ta kort kanske?? :P haha nee då


jaja nu ska väl jag bege mig till sängen..imorgon blir det fåröö ;)



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0