lady in pink!

igår fyllde min älskade lillebror år :D<3 grattis lilleman!
så det blev lite party med släkten wohoo!
idag så har jag legat i sängen, där har jag ätit, sovit, lyssnat på musik, chattat...allt möjligt.. smsa såklart xD haha
nu kom jag precis hem från en promenad med mamma<3


 
jag o mamma var på hallonjakt..men dom var inte riktigt mogna än :P


jag gillar inte rosa^^


så här ser mitt knä ut efter ett ovälkommet besök i sängen...en geting!


moffa o jag<3


bratz i ung ålder! ohh jaaa

en av tårtorna :D mumsss


jag funderar över vad han önskade sig..hmm jag vet inte om jag vill veta :O


frukost på sängen..med alla hans favoriter!


mitt paket till lilleman :P en pistol med en thomas sabo berlock i! :P



ikväll ska vi på cirkus tror jag! jippie ;) haha det e kul faktiskt xD
men innan dess har jag ingen aning..:P slappa lite i sängen är mest lockande..




xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0