i walk this lonely road..

grattis alla sommarglada..emomalin e tillbaka! kan lika bra skriva varför för alla kommer ändå snart veta! för er som fattar skriver jag: RIP BBB 2004-2010! antingen fattar man eller så gör man inte.. haha gud va nyfikna ni andra blev nu ;) hahah
till den utvalde: faaan! men det måste bli såhär det vet vi båda.. det är bäst så<3
vi har tappat balensen och fallit till marken åt varsit håll...jag vet inte vem du är längre..
nu kommer lite bilder från dom senaste dagarna:



jag och amanda sippar isvatten på wisby beach club!


slickat hår? ehmmm neej? eller?


i väntan på svallvågorna!


emlan med morfars vackra ljus!


sånt här gör man på jobbet! hahah


och lite vikgubbar :P


åhhh luring ;)


kolla lockarna <3


"allting kommer bli bra tillslut du ska se att allting ordnar sig" den svenska björnstammen


mannen i huset chillar vid grillen! tack david <3


nina vill haa mat och börjar desperat hota folk! :S


upp med händerna!


:P kill her!!!


paparaziii


ottie! :)


maaaaaaaaaaliiiiiiiiiinnnnn <3 emmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaa


cooolers!


nina <3 cheeseballs


skills med esmeralda!


festanrNNNa



emma matchar rosorna..såå sööt


kladdkaka på ringduvan :P


strömavbrott i en affär! skitcoolt ;)
 


nu ska jag börja vakna till liv för att fika med några av mina fina vänner<3



xoxoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa tillbaka balansen!

2010-07-18 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0