gossip girl feeling!

inget jobb för mig o diana idag! ganska skönt egentligen :P
vi såg på sex avsnitt gossip girl.. hade picnic i vardagsrummet! :D mysigt juu
sen tog vi på oss våra klackar o drog ut! fick ju lite gossip girl känsla ;)
sen så åkte vi moppe ner till torget för en fika med nina :)
sen var vi inne på lavie och jag var nära att köpa hur många ljuslyktor som helst..men tack gode gud för att diana stoppade mig! fast det blev en mugg..hehe var tvungen att köpa nått :S



ser på gossip girl..samtidigt som vi blir saliga över nån konstig hårmassör... ett fint minne e när emma köpte sin: kom in på hedbergs med ett runt avlångt paket o sa: jag har köpt en massagestav xD så söt <3


jag och diana körde lite catwalk på kullerstenarna! jag är odd molly-fierad..


diana ville bli stockhomare för nån minut o pratade förfullt i sin mobil :P


peace and love!


världens finaste pos..som skapade kramp i mitt ben :S


diana en aning kortare än mig


freak out!!


<3


kände mig väldigt gotländsk med murgrönan :P


diana också i rosornas stad!


skulle försöka se ledsen ut..men det gick inte så jättebra xD


enda bilden på NINAA!!


diana poserar vackert!


shnygging!


en fika på hedbergs :)


nu måste jag springa emma står o väntar i rondellen o vi ska på promenda :P hhihihi <3




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0