första dagen i djupvik..

kom precis hem från första dagen på jobbet :P idag fick jag och diana förbereda lite grejer tills imorgon då kiosken öppnar! man kan nästan inte kalla det för en kiosk.. dom har kaffe och morotskaka tex..så det e nästan ett mini cafe! tog otroligt nog inga bilder från idag! kanske ett teckan på hårt arbete ;) vem vet.. men det va roligt att diana e med ocksåå <3 och det e ju såå fint i djupvik verkligen!
lite bilder från igår kommer istället :



en deprimerande bild...med tanke på att nästan alla kassar e mina...


sitta i almedalen och äta jordgubbar= sommar på riktigt


om en vecka e almedalen full med politiska åsikter..


kvällschill <3


äntligen lite liv i visby :)


fina tjejer <3


kornelia blev tvingad att spela en sång om korvgubben så att det skulle komma lite folk!



hon fick en cola som lön :P


sara förorenar östersjön!


en dansk surfkille som bor i stockholm och samlar på gitarrer ser ni här!


han surfade på nån konstig grej som han beställt från usa

 
emmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tog över


alejandro, alejandro ohooooooo på surfkillens gitarr som nästan va en ukulele


kallis!


<3


surfkillen lovade att det va detta som skulle va inne om två år! en skateboard utan board :S bara att börja öva och döö


nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska gå på salem al fakir på visby strand! nice :D



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0