en nära döden upplevelse senare..

nu äntligen e det två dagar ledigt! wohoo imorgon blir det partyyy jao! vi ses i min trädgård!
idag har jag jobbat! varit med om min första nära döden upplevelse...om ni tänker er in i situationen.. det finns en bil.. med tvåå säten fram och som en stor grej där bak man kan lasta saker i..där bak är det så mycket saker att luckorna där man öppnar bak på bilen måste vara öppna.. där fram vid ratten sitter föraren med en stor labrador i knät, med mobilen i ena handen och den andra handen på ratten... i det andra sätet sitter jag och diana på varandra med dörren låst så att vi inte ska ramla ut... körandes i minst 100km/h... jag var rädd..mycket rädd!
men jag lever! :D idag så kokade jag makaroner för första gången ocksåå! gick hur bra som helst :) great
mitt jävla minneskort till kameran vill inte funka såå jag antar att det får bli lite gamla bilder :P

visade sig vara spexfotona som kommer här näst!




































hade tänkt göra en lite rolig grej men det får jag spara till en annan gång..mitt huvud e inte riktigt så vaken som skulle behövas XD men det kommer jag lovar...



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0