en lååång dag..

den här dagen känns hur lång som helst...eller nu pratar jag egentligen om igår..och nu förvirrar jag alla som läser..GREAT! jaja jag e en aning för trött..så allt jag skriver kan bli smått wierd..!
eller så struntar jag bara i att skriva o lägger upp lite bilder från igår o idag! kan varit den bästa iden jag haft!




strike a pose ;)<3

 
anfallen av en salami/brie macka :S


kränku var öppet till 22.00!!!!! blir man glad eller?? :O


ja vi köpte rosa lemonad!! :D ( ALKOHOLFRI)


träffade på embla, david o amanda :P


jävla hassela barn där i klintehamn asså!

 
min nachos!! mmm mmm mmm


diana åt nån vegetariskt humilummi sallad ;) man blir så nad gum!


david tar hand om odjuren med flugsmällarn!


emssss och korren :)


davids mycket giftiga bääär!


pingvinhopp!! ;)


emma <3


OMG kom på att jag inte kollat facebook på hela dagen! får göra det nu ;)



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0