efter regn kommer solsken! eller?

dom senaste tre dagarna har varit dom värsta i mitt liv..kan nästan inte tänka mig värre! eller jo det kan jag om jag inte hade haft alla mina otroligt stöttande vänner<3 då hade det gått illa.. tack för att ni finns<3
ni får en alltid att må bättre :)
vet nii?? :O nu kommer massa bilder! wohoo
jag känner mig frii har ingen att följa har ingen som bestämmer...bara jag själv! ( eller mina föreldrar i två år till, hehe)



i visby känner man alltid lycka<3


speciellt när man e med dessa :P


amanda delade ut reklamblad...men slängde hälften i en soptunna :S good work ;)

mitt dagens ragg: piketröja, hatt. plastorm runt halsen: check!


vi trodde vi skulle hitta jon här inte...men vi blev besvikna när han inte var där :( man blir ledsen i ögat


hotta brudar från visbyy!


sara tha maan reslan!

haha va faan? :P


min jobbarkompis ;)


den ser så exotiskt ut! har vi kommit till hawaii?


myyss vid kalkbrottet! :D


sarre <3 hahah


myyyyys :)


ut i det svarta..med näsan för


samma koncept för RIM


emma!


vi blev ihjälbitna av kräftor..vem e det som bloggar egentligen?? :O


arbetstid ;)


diana packeterar fin fint :)


hade fullt upp med att hållla koll på att mina trosor inte skulle synas :S


we walk the road together..


fining :P
 

vet ni får bara vara uppe till halv ett :( tragiskt som tusan... men men så är det med föreldrar.. dock så vägde dom upp med frukost på sängen och jordgubbstårta jag fick nyss :D <3
  



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0