chilla galet..

idag så vaknade jag halv 2... fick typ panik över hur seg jag var! fast jag låg ändå bara inne idag :P
egentligen hade jag ganska mycket att välja på :S men jag mår inte så jättetoppen...skitont i huvet...sömnbrist???
så nu har jag kollat igenom hela den 400sidor stora ikea-katalogen flera gånger, så nu har jag valt klart lite möbler iallafall :) sen har jag sett 3 filmer :P hahah vilket liv^^
eftersom jag verkligen inte tog bloggfoto på en soffliggande osminkad malin så blir det lite gamla bilder :P



jag och jesper röjer på östermalm!!


på teckniska museet :P


:O mystiskt..


stockholm i mitt hjärta.. här vill jag boo


pyjamas-party hos emma!!


pepp som vanligt ellah?


var e champagnen?


kill!


det finaste tåget!! vi gillar inte andra tåg...eller kanske några av er..


partey!


på promenada i lummelunda


pappa o jag <3


ser typ ut som en kille utan hår :S faan skrämmande


dagen då elin fyllde....... okänd ålder...;)


peace out!


nu ska jag kolla på massa youtube-klipp! om ni vill kolla på alla roliga klipp jag kollar på så sök på : josefineblogg det e användarnamnet som jag o jos lägger ut klipp på :P tex finns ett där kornelia sjunger för korvgubbe¨n på hamnplan! mycket kul o sen kan ni söka på magnus uggla kung för en dag!  såg den alltid när jag var mindre.. musikvideon alltså :P den e inte så bra han har gjort den helt själv ;) men ändå bäst..



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0