allt och inget..

ännu en dag har gått av våra arbetsdagar och jaa vi har jävligt kul :P<3 gör allt och inget...jämnför saker med gummisnobbar( det gjorde mig rädd), gjort listor och faktasidor! hahah vi måste vara sjuka i huvet.. men allt blir så mycket roligare om man är lite sjuk i huvet :P haha
ni kommer vara så trötta på bilder när jag och diana har vita thaibyxor..men det får ni stå ut med ;)



vi hittade oskar FFFFFFFFFF på bussen :D ser ni hur glad han blev eller?? en sån min ser man inte ofta vill jag lova :P


sen tvingade vi ner oskar FFFFFFFFFF och fiddelifluffim! bulta på bulten!


malin "seriös på kort" ivarsson^^


sen sa diana: malin nu ska du fan ta ett normalt kort...men jag började skratta...jättemycket :P


det gjorde det!!!! :O jag e rasist jag vet


en blomma från farmors balkong :)

imorgon e jag ledig så nu ska jag göra något onödigt igen! ;)



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0