under the christmastree...

nu har jag äntligen klagat tillräckligt på min kamera för att den ska funka
och har lyckats ta lite pics på några av mina julklappar!
dock kom jag på att jag glömde lite men de kommer some other time..


den efterlängtade fortsättningen av elsas mode


parfymen Daisy från Marc Jacobs
denna flaska är för övrigt den sötaste någonsin


mina barbieskor! såå söta med fjärillar på..
fast dessa kommer användas mer som prydnad än skor^^ haha


en väska..
nej jag har faktiskt inte många väskor redan... (eller?)


ett ljusblått Odd Molly linne! älska!

    
och den välkända Marc Jacobs pennan som ser ut som ett läppstift
sååå cool <3



skulle egentligen till STHLM med min mor imorgon.. men vad händer?!
joo hon blir sjuk.. PANIK
alltså jag har nyårsklänningspanik!
här på gotland är ju utbudet som det är INTE BRA
skjuter upp paniken till imorgon och lägger mig och tittar i Plaza och
H&Ms  vårkatalog! åhh härligt
ska beställa massa blommigt och färgglatt och drömma om sommar!
ses i snöyran!



xoxoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0