in a hurry..

jaa jag börjar bli lite smått stressad över vad jag ska ha på mig på nyår..
helt spontant blev jag jättesugen på en cool päls
men hittar ingen bra så har skickat josefine på jakt i sthlm
medan jag vaktar hennes underbart söta vovve wilma <3
tyllklänning? sammetsklänning? hmmm
svårt är det!
dagen började med att pappa skämde ut mig inför några äckliga bondpojkar
med upptryckta snusprillor under läppen! INTE OKEJ haha
sen gick jag och Jos på stan i hopp om att hitta något..
men självklart inte!


en minst sagt suddig bild på josefines söta outfit..
jag älskar öronmuffarna, dom är så sjukt söta!!
öronmuffar: Åhlens
halsduk: Gant
Kappa: Åhlens
väska: H&M
skor: Vagabond

nu ska jag börja jobba på ett hemligt blogginlägg!! mohaha
kommer inom snar framtid ;)



xoxoxo

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh du är så söt!

Du är Wilmas favorit. och min <3

Fin dag! PUSS love u

2010-12-28 @ 22:50:24
URL: http://joseifneullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0