hejhej sommar! eller? NÄÄÄ

jag tror minusgraderna tagit sig in i mitt rum!
svinigt kallt :S
men julkänslorna är på topp med röda ljus och enekvistar
+glittret jag och david köpte förut!
och ni som känner mig vet vad påssjukan innebär.. och ja
det har inträffat igen!
för er som inte vet kan jag säga att jag samlar på kassar.. rätt besatt!
(det är smått dum i huvet man ska vara!)
som tur var hade min älskade systeryster lite bot mot detta och kom
hit med kassar och klistermärken från mulberry
åhh elin <3
eftersom jag är en seg bloggare kommer lite bilder från igår!







YAY





xoxoxo

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Sötisar!

2010-12-02 @ 20:12:58
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0