we walking in KLINTEHAMN!

det va längesen nu! haha.. jag har haft det ganska bra! skolan har börjat och det känns väl ganska så bra men jag har ännu inte riktigt kommit in i det... känns fortfarande helt åt helvete fel xD haha det blir nog bättre :P
sen efter skolan har man ju varit helt slut av att gå upp så tidigt så jag har inte gjort så mycket..
men igår så åkte jag och lite roliga personer ut till klintehamn för att fika på bullboden!! wohoo
och på kvällen var det kräftskiva med släkten som gällde! mysigt <3
just det glömde säga att jag varit o hälsat på ninnie o marie, jon o camilla o alla! trevligt trevligt... haha speciellt att småmobba jesper! men seriöst hur ska det gå på gymnasiet, kommer sluta med en utbränd malin som ändå har IG i allt..wow va positiv man kan vara xD
här kommer lite bilder!



bulten, sebbe, johanna, diana o sara!


sött :)


på bullboden åt jag den här :D


diana åt en tårtbit som nästan var större än henne själv ;)


see jag har fått ett husdjur..en fluga som sitter på min arm :)

sen var det lekparken som gällde!!


börjar må illa... hemska tanke


bulten smsarN fiddelifim


jämnvikt!

















sen blev det kräftskiva hemma hos mommo o moffa :D sofi o per hade med sin hundvalp cleo :D såå otroligt sööt


en väldigt söt kusin! ^^

 


mumma <3


godaste drycken ever!!


emlan o jag! med våra knasiga liv



I <3 skaldjur


en mycket lustig klo hade denna kräfta..:S en MUTANTKRÄFTA :O


jag vill ha en hund <3


alltid med för mycket mat xD


snygging här asså ^^


vi hade roligt...XD hahahahhahaha



busiga cleo som älskade att bita o slicka på min näsa ;S


scaryyyyy


see david va fin moffa är med sin klisterlapp på bröstet!! :D
stolt sosse är vad han e!


nu ska jag städa mitt rum o lyssna på magnus uggla :D great
om ni har tråkigt så sök på : geniart på youtube...så jävla kul! ett pontustips ;)




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0