vi älskar gossip girl... beroendeframkallande? ohhjaa

imorse vaknade jag av att pontus inte ringde o väckte mig..hahah sen har nästan flyttat ner klart i mitt rum nu :S ganska tragiskt med tanke på att alla sommarnätter spenderats här xD haha har hittat massa roliga gamla lappar o kärleksbrev.. bla. från diana o josefine! i dianas brev stod det att deras gräsklippare var risig o i josefines står det en milslång lista på killar hon e kär i!!! hahaha XD great
sen så hämtade emma upp mig med sin cykel..vi drog till diana där vi bakade, såg på gossip girl och spelade fotboll med några killar :P



sara o jag blev lämnade ensamna i köket när emma o diana åkte till affären..
sara sa med orolig röst: MALIN..vi e ensamna i köket!!! :S


¨så sorgligt att jag kramar en kudde...hahah


bäst!!


vi har inget florsocker!!!!!!!!! panik


saras o min proffsiga smet!


yummiee!!


we <3 smörkräm


bästa rulltårtorna! :P


GOSSIP GIRL!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333 hahahahha ;)





xoxoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0