random från igår...

jag är verkligen bloggopepp..men jag gör det iallafall... hahah fast lägger inte upp några bilder från idag..de e bara fööör jobbigt xD
så det blir från igår istället! träffade små delar av dianas o emmas släkt :) fint folk ska jag säga er ;) hihihi




jag, emma och hennes två kusiner gick på stan...


här är axel... eller axelina kanske? :P


provade världens sexigaste o snyggaste byxor!... dom va supersköna seriöst hahah


min mycket väl färgkombinerade glass xD haha matchning eller vad? ;O


emma och elsa! :)


en tur till kallis.. väldigt öde i jämnförelse med sthlm-veckan


elsaa!


emma kom på ett hemligt knep till att få fint sken i bilderna..


vi försökte ta oss in i solbergaskolan för att ta elsa på en rundtur.. men till vår stora besvikelse så bodde det massa medeltidare där inne :S


slutade med lite myys på strandpromenaden! chips, dipp o te :D


sen kom diana.. emrik,axel, dianas kusin och dianas kusins kompis :P hahah
det va en trevlig dag :)



nu ska jag sova! :D eller inte...hihihih



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0