lets get that bitch!

jag o emma är just nu på mitt rum..vaknade för ungefär en timme sen och nu sitter jag här o bloggar o emma ligger i min säng o läser sofis mode! :D igår vaknade jag kanske så här dags.. då började jag med att fixa lunch :) varm mat till o med ;) det ni! ratatoulli eller hur det nu stavas xD sen så bakade jag hela eftermiddagen! haha värsta hemmafrun! min dröm! eller inte kanske...
sen så blev det en kvällspromenda i gummistövlar med emma o diana! vi stannade vid visby beach club för att dricka lite varm choklad :) mysigt! föutom att några äckliga stekare..dom var...äckliga...:P
sen så såg vi GOSSIP GIRL hemma hos diana o åt kakor! mumma för töisen ;)
sen skulle jag o emma gå hem.. fast emma fastnade hemma hos mig :D vi tog en kvällsspringrunda i rondellen där bilarna kör.. sen la vi oss mitt i vägen och hoppade runt på rondellen! :D hahah kan vi varit övertrötta? :O
sen sprang vi in eftersom vi hörde läskiga ljud :S



såhär hittar man jesper en natt! bra att vara förberädd på allt.. om det kommer en våldtäktsman vet man vem man ska ropa efter!


min lunch!

































nu ska jag o emma laga pannkakor!!!!! mums
sen är det fornsalen som gäller ;) med min fjortis-snedbena! YES




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0