längesen..

förutom att längesen är en väldigt fin låt med petter.. så var det längesen jag bloggade :P
jag hade nämligen tappat bort min kamerasladd.. den låg under sängen..haha men som ni vet så kan jag liksom inte ha ett inlägg utan bilder! sjukt tråkigt ;) hahah
jag har glömt vad jag har gjort dom senaste dagarna :S haha
joo en dag så trodde jag o diana att vi skulle jobba.. men sen när vi var ute i klintehamn efter ungefär en timmes bussresa.. då ringer jag chefen o han säger att vi in te ska jobba! great det hade tydligen varit typ snöstorm i djupvik där vi jobber :S nästa buss gick först en timme efter så vi gick på en liten shoppingrunda i klintehamn.. sen fikade vi på bullboden.. jag var rädd för att stöta på hasselabarn.. men vi överlevde :D sen så åkte vi bussen tillbaka i en timme! sen efter tre timmar på landet! så gick man o la sig igen! kändes väldigt konstigt..
igår så var det fullt upp igen.. mamma o pappa sov i husvagnen så jag fixade saker att äta fram till kl.2 det gick bra gjorde en smoothie till frukost! jag blev så mätt att jag inte åt  mer förens på kvällen :P sen så gick jag på stan med josefine :) sen så hängde emma med mig o släkten till brisund för lite grillning.. beachrunning och bad :D



morfar posar!


vi blev typ anfallna av miljontals flygmyror! uschh :S


nästan hela tjocka släkten..


tim kirrar korven!


brisund <3 många sommarkvällar har spenderats här


bonden, coca cola- missbrukaren och korvälskaren


KÖRV!!!


emmmmaaaaa <3


moffa o per tänker så det knakar när dom ska få upp ett ballerinakex-paket


emma träffas av fotoblixtarna...blixt xD


iskaaallllt! men vi badade ändå ;)


in my heart!


svallvågorna var hur höga som helst! detta va lugnet innan stormen typ :P


älskar havet :)


tim o jeppa busar runt som vanligt.. badade med kläderna på är ingen ovanlig sak!


nu ska jag måla i min garderob :) det ska bli vitt ;)





xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0