italiensk känsla!

igår så kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde..vilket e lite skrämmande.. haha jo nu!! jag sov hur länge som helst :) sen så kom majsa o elin förbi på fika..;) inte på korv faktiskt! sen så målade jag klart i garderoben i mit rum så vilken dag som helst flyttar jag ner! känns lite konstigt. kommer alltid minnas den här sommaren asså.. inget är nu som det var innan sommaren... allt t.o.m det man minst kunde tro. det som man alltid tog som en självklarhet! fast det egentligen e lyx att ha! allt från att mitt rum har gått från rosa-vitt till att människor man älskade för de dom var.. blev en ny människa! sånt som händer.. livets gång
kvällen igår spenderades med emmmaaaa <3 vi lagade italiensk mat hade lite romantisk middag xD sen så mötte vi lite anonyma :P hahah sen så kom min gum diana förbi en stund :) vi såg på gossip girl.. så fint när det man vill ska hända händer i såna serier :P hihi



förrätt :) mums


romantisk kompismiddag! klart man dricker mjölk ;)


mellanrätt :P


perfekto!


mjölken e långt ifrån emma! :O


såhär hittade man emma runt ett på natten xD sööt


tror emma var lite trött efter en träff med anonyma xD


borde inte jag vara trött på gb glass efter denna sommar? :S


det borde diana ocksåå vara :P


det e ju mjölk i glass :D




det va gårdagen det :D fin var den! natten var hemsk...



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahha, omg vilka kort! skulle bara ha te..

Men de från bergsjö va det väl inge fel på? hahahha xD

2010-08-08 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0