HBG<3

just nu sitter jag på mitt o jeppas hotellrum! vi sitter vid varsin data, dricker cola, äter körsbär och lyssnar på magnus uggla! :D kan det bli bättre? (antagligen, kan ju alltid bli ;)) vi har utsikt över ett torn som heter kärnan! typ det enda som finns kvar av helsingborgslott :P dagen har typ varit hur lång som helst! började med att gå upp tidigt,tidigt sen bar det av till lilla färjan där jesper spydde på lite allt möjligt..hehe... ewww
sen så åkte vi bil! stannade på vägen vid karlskrona...gud va turkar det bodde där... läskigt många..
sen åkte vi igen o stannade vid kristianstad som är hur svårt som helst att uttala! :P
och nu sitter vi här i helsingborg jag o jeppa lever rövare på vårt egna hotellrum ;)
bilder från dagen!




här inne har vi tillbringat största delen av dagen! i BILEN! :P vi överlevde..med två gps:er och genom att köra minst 100km/h till 140km/h... great haha


blev galen på att dom ropade ut typ 10 gånger att det fanns frukost..jag tror man fattade efter andra iaf..


sol på däck!


lämnar gotland bakom oss i fyra dagar :)


hur får man en bilresa att bli rolig? hmm.. så här?


jeppa spanar tjejer på stan ;)


mamma o pappa! <3


på vandring i kristianstad! :D


som gottegrisen man e såå...älskar man den här xD


mammas måste: ett konditori inget annat duger.. ( kanske korv)


efter jeppa spytt lite här o var sa jag: jesper jag tror jag hittat låten om ditt liv!
jeppa: är det den med björn rosenström där han sjunger att han e kåt hela tiden? :D
jag: neeeeej....nu blir jag lite orolig här... ehmmm...ehhhh... tänkte mer på jag mår illa med magnus uggla men okej...
HAHAHA


FF i hotellrummet :D hoppa i sängen nästa!


fanns massa söta statyer av josefine ;) nee dåå men skitsöta iaf


djurvän?? :O


kaninstek ikväll? :P


gick i mina höga klackar hela kvällen..nu har jag ont i mina ben o fötter! lyckat xD


låg en resturang precis bredvid..folket kollade mycket konstigt på mig..haha underligt..


precis utanför vårt hotell..inte det som ligger bakom! hahah men detta e vad vi ser genom fönstret :P


imorgon väntar annat kuuul! kanske shopping! med klubba i munnen! yeeeaaaa yeaaa ;)




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0