HBG sista tiden!

nu är jag hemma! ville verkligen inte vakna imorse o inse att jag är på gotland, måste flytta ner till mitt rum och snart börjar gymnasiet! sjukt opepp! men nu har jag iallafall vaknat o sitter o äter frukost i sängen :P
blir nästan orolig över mig själv när jag märker hur många bilder jag tagit varje dag...hehe
kommer bli ett långt inlägg det här! haha



utanför sofiero..

 
jesper älskar att skrika i folks öron..tro mig jag vet!


ewww... hahhaha


väldigt vacker pose!! NOT :P


fick lite panik! kände mig lite instängd! :S men allt för bloggen...


kungliga hallon!


väldigt svår laburint...^^


hahah jag ser typ ut som jesus på korset xD


mamma hade lite svårt att komma ner med sina träskor för trappen.. eller med sina knäskor eller knäckebröd som hon också kaller dom!


i trollskogen..


såg väldigt magiskt ut..ungefär


<3


who´s the king!


in i bushen!


rallaros!


pappa o konsten!


en annan laburint...som hade smithål... värsta fusk


en växtvägg :O


:PPppppPPPppppPP:PPPppp:ppPP


värsta fjortis posen... great


min morbror hade älskat denna! han äter massa bönor..lite för mycket kanske? :O haha köpte 14 burkar på willys en gång.. enormt


sofiero är utnämt till europas vackraste park iår! coolt


färgpalett...


kändes som man var i en djungel


jag sa: gör något roligt!
pappa står kvar som vanligt o jag säger: pappa??
pappa säger: vadå? jag e rolig...
ahahhaha


på andra sidan ligger wienerbrödslandet!


skämdes lite över att äta en kärleksglass.. till victoria o daniels ära..


min lillebror var hur rädd som helst för denna.. han är  rädd för allt.. svårt att säga något han inte är rädd för..


man blir ju lite orolig...


sen åkte vi till ett ställe som heter mölle! väldigt vackert ställe på västkusten..


västkusten= äta skaldjur! ( i stora mängder)


jag älskar västkusten!


ett väldigt salt bad blev det också!


men så shnyggt!


macho-pappa ;)


jeppa ville åka pulka på sanden..o försökte olika metoder..


men misslyckades totalt.. hahhahaha


vi var på samma resturang två kvällar irad xD


skulle spela full med ett ölglas..men det ser inte så där jättebra ut...


plankstek..mmm oxfile två dagar i rad :D


pappas partytrick


gatukonst.. har hemska minnen från bildkunskapen..


så där soom mumiin! satt jesper o sa hela dagen..kul ^^


vi sitter på färjan till danmark o mamma planerar för fullt spritinköpen!


familjen <3


jeppa busunge ivarsson


hahahahaha...


danmark is the shit! hahahhah


kisses from DANmark


vad håller vi på med? :P



känns bara helt fel att spriten står så här på gatorna...hahah


föreldrarna glada efter lite spritshopping xD


väldigt lika..truten o jesper..


jag lovar..det var minst lika svårt att fatta skånska som danska xD


så här fick man sitta.. haha jesper sköt hejvilt med sin softis han köpte.. inte kul..


sriöst jag slog packar-rekord inför resan.. packade natten innan o alldeles för lite kläder! fick ha typ samma hela tiden :P jag har spårat ur


nattvandring i staden..


vi hade syskonfrid hela tiden! :D (nästan)


precis bredvid hotellet :P


hahahahahha <3


mor o son!


pappa ville känna på livet som alkis i helsingborg.. ;)

påväg till kärnan!


oj ända upp dit ska vi... skitläskigt är ju hur höjdrädd som helst!


vi kom upp hela iaf :P


någon som ristat in sitt namn med datum... wilhelm 3 juli 1901 :O det är längesen


blickar ut över staden..


hela vägen över till helsingör..


ser tydligen något intresant.. såg stålhenrik från bolibompa på gatan iaf! så jäkla coolt


<3


sen så var vi på någon djurgrej.. med fiskar o andra äckliga djur!


såg timon från timon o pumba :D


och någon hemskt läskig apa..hade inte velat bråka med den asså...


sexy bitch!


fikapaus i växjö


sen efter 4 timmars körning var vi framme i oskarshamn! wohoo sov mestadels av tiden :P haha

ville inte hem!! uschhhhh uschhh


så kom båten..


och vi åkte iväg..påväg hem till ön...


åt hamburgare..mums
sen somnade jag i hytten :P hahah


oj nu har jag bloggat alldeles för länge XD nu ska jag duscha..sen göra något..träffa några favoriter kanske..hoppas <3




xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Diana

Det var då fan va mycket bilder det blev xD<3

2010-08-14 @ 13:09:18
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0