EMDS<3

hahaha vi fyra har blivit helt gossip girl fierade.. haha skickar heta skvaller sms och jaa helt galet!! vi har ett liv :D vi e bundisar vettu ;) hahaha
lite bilder från dom senaste dagarna :P



innan jag och emma sov i några få timmar så sprang vi runt runt i rondellen i gummistövlar :S fett nice
inga bilar alls o man kunde spana in i fönster XD hahah


sen drog vi med oss david till fornsalen :P


vilket är äkta storlek?? :O svårt att se skillnad


tv-kändisar! :D


blondie pusslar ;) går som det går


trä mot trä / david ;)


så blev det kneippbyn!! :P


diana, emma, sara och jag? neej här blev det nog lite fel...


blev asblöt i röven av att åka den här xD


wiiihooooo!!


fint att man ser en blöt fläck i röven.. och mitt jättemyggbett på låret.. och det roligaste e ju att om jag inte sagt nått hade ni antagligen inte märkt det xD


fina flickor ;)


diana kände sig äntligen lång :D


emmas favorit :P


sen såg vi på när olivia spelade annika i pippi teatern! hon är så duktig <3


en av grejerna jag inte vågade åka XD jag är en sån jävla mes


flying diana!


godisgris for life ;)


sockersööötttt hela dagen XD vackraste minen på det ;)


bästa vattengrejen ever! ;)


sarrre tipsar :P


diana äger vattenland! ;)


together <3


S, M & D


du e vår man!


vem ägde minigolfen då tjejer?? ;) hahaha


star wars! hahah ser typ ut såå :P


let the war begin


vår man följde med in i mörkret..


sen blev det middag på isola bella med familjen :)


jag och jeppa drack bubbliz :D


emma kollar in jeppas imponerande klistermärkssamling


diana kirrar bästa pannkakorna ;)


finast :P


fika med små delar av släkten :)


wild and crazy!!


E ;)


helluuuu


kvällsmyyys <3


nu ska jag sova XD shit asså...imorgon e det skola :S




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0