bränd!

jag är helt bränd! OMG asså gör skitont överallt :S usch! varför somnar jag jämt på stranden liksom?? :O
har BARA sovit 6timmar inatt! gick o la mig sent o tänkte..men imorgon kan jag ju sova superlänge :D men icke mamma väcker en halv 10 o börjar prata om massa saker som jag inte lyssnar på..sen drar hon o resten av familjen med mig tll fårö! frukost i bilen! wohoo spillde yogurt överallt :S inte kul! (kladdmaja?)
sen så kom vi hem nion då var det direkt hem till josefine som gällde..vi gick runt o ägde stan lite :P
nu är jag hemma o har frossa! inte så väldit mysigt :(
lite bilder från igår o idag :



igår var det jobb som gällde! jag tränade på att göra fiskbensflätor på diana..detta e min andra någonsin! ganska nöjd faktiskt :P


jag designade en diana glass :D rödtopp heter den


o hon designade en glass! malippo :D


på färjan till fåröö :P ett gott tecken e att jag står upp o inte e så trött så att jag ligger på marken! YES


strandmotion... haha eller? aja antagligen det närmaste jag varit motion på hela sommaren xD


pappa ville inte spela så länge..han sa att det var en dålig boll..okej


PRO!


min kvällsmaaat! :D i<3 skaldjur


enligt google earth är detta raukar! snälla liksom! detta e inte raukar!


alltså en fusk-rauk:P


pappa o jag skrattade åt gamlingarna i hamnen som pratade grov, mycket grov gotländska!


på väg ner till josefine ;)


visby är seriöst magiskt <3


cimon planerar att sno lite glass..josefine planerar att ha fin foto-frilla :P


planerna lyckades! :D


galet skrämmande vovve!


har storleken betydelse? ;S

nu ska jag sova...länge..länge..länge
eller iaf till tolv för då ska jag träffa min fina kusin emily! wohoo :D
sov gött!



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0