året var 2008..

det va seriöst ett av dom bästa åren i mitt liv :) inga bekymmer inga besvär liksom!
men ska inte klaga..livet e jävligt bra nu med! bara lite mer bekymmer..men också mer kul! :D haha
här kommer lite gamla bilder från 2008 när familjen va i vackra norrland <3




på båten till nynäs :D ser ju roligt ut!


i josefines hemstad uppsala!


den kända kyrkan! är pelle svanslös någonstans kanske?


see va smååå ! jeppaa<3


asså denna kyrka e så grymt fin..


alla har ändrat klädstil totalt med... helt sjukt va mycket som händer på två år


familjen <3


vacker park i uppsala


gamla uppsala!!!


här döptes vår älskade josefine ;)


framför kungagravarna!


i norrtälje tror jag :P


i folktoma hudiksvall! seriöst asläskigt med så lite folk! allt va typ sommarstängt :S


på vägarna i norrland! så jäkla mysigt att åka bil där :)


lilleman!!


jag i unga år xD eller hah


åker lift med pappa!


pappa fick typ sitta o lugna mig! jag e höjdrädd som tusan!


mamma o jeppa kommer bakom :P


seee va skrämmande!


men vackert :)


älskar min familj <3


verkligen superfin natur uppe i norrland :)



nu kom elin o majsa så ska gå ner o fika! ha det bäst



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0