bakelse utan kalorier!!

idag har jag bara tagit det lungt och handlat garn med mormor!
som den shopaholic jag är så kände jag mig tvungen att köpa lite så det slutade med att jag har suttit och virkat en prinsessbakelse halva dagen.. dom här gamling fasonerna borja komma fort nu efter man fyllt sexton :P
jag hann också ta kort på några av mina presenter från igår resten får vara med en annan gång :D




slutresultatet av en halv dags virkande....
visst är min musmatta under väldigt fin också den är liksom ROSA!!!

 


två par skor fick jag+ typ världens finaste kasse
börjar känna mig lite påssjuk igen faktsikt ;)





den här fina fick jag av jesper.. jag ska inte glömma att jag fick en tablettask som det stog någonting med bitch på också.. han
var lika snäll som alltid :P



min drömhalsduk som jag fick av elin,per och sofi! :D
jag hörde om en som hade stått i kö i 1,5h för att få tag på den här halsdiken men den var slut när hon var framme!! trodde inte direkt att jag skulle få tag i den då... älskar den<3 tack så mycket :D
den är från sonia rykiels sammarbete med H&M om det är någon som undrar :P
det är tisdag och som mina kompisar vet så måste jag läsa min... vadå??
sofis mode såklart! haha puss på er




xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0