varning på stan!!

chacha på er alla!!
glömde säga att jag skulle till stockholm två dagar så jag har inte bloggat..
men men det var skitkul iallafall vi var på grease musikalen med marie sernholt!! vi åt trerätters på ikea och jag höll på att fälla gert fylking på götgatan!
här kommer lite bilder iallafall!



strosar runt i gamla stan på jakt efter en resturang! det är så himla mysigt i gamla stan!




jo men visst blev det snäväder! NOT
det blev hur fint väder som helst!


sitter och väntar på göta lejon!! snart börjar grease!! :D


jag drack en supergod drink i baren på hotellet!! alkoholfri förståss ;P



alltid min favorit på frukosten!! I  <3 vattenmelon!!



en liten del av det jag köpte... köpte upp över 2500....shit får lite ångest..hahah
ser ni att jag har köpt hem vitaminwater som ett lager till nationella!!


jag såg en del kändisar också som jag nu ska försöka stava till:
gert fylking
robert aschberg
cristine meltzer
+ alla som var med i grease:
bl.a. marie sernholt
idol sebastian
nour el-refai
janet leon
clabbe
och några till!!


ska tillägga att friskis och svettis låg på andra sidan gatan vårt hotell!! det du josefine!



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0