påskpyssel

jahapp det blev inte något inlägg igår! hade verkligen en hektiskt dag vilket jag älskar. vi hade skola fast inte som vanligt vi hade typ en temadag och då kom en trafikskadad som hette bosse som sa att det var många dumma blondiner i klassen så kollade han på mig!! :O
sen så var jag på stan med nina o sara och jag köpte ett par skor med svinhög klack!! shit vet inte riktigt när jag ska använda dom men jag var tvungen att köpa dom!! bilder på dom kommer senare..
sen så gick jag och josefine på påskparaden på det fi nns bilder på josefines blogg: www.josefineullberg.blogg.se för er som inte visste det.
sen så bar det av för att ta det första doppet i havet för i år (jag fryser fortfarande)
men på det har jag faktiskt bilder!! woohooo för mig
ja och idag så gick jag upp halv nio för att städa och typ pynta mitt rum!!
men nu har jag precis kommit hem från alla fina flickors påskfirande så nu har jag nästan tid för ett blogginlägg+ ett pysseltips som medföljer:D

emmaaaaaa kom också ut för att bada med oss<3


vi modiga fem!! :P



frös så in i h--v--e men jag badade!!!



ser också ut att frysa rätt mycket..



okej vi e redo vie e redo som svampbob brukar säga



vi är i wooohoooo!!
men fy faan vi blev med på hela gotlands hemsida också!!


josefine oppnar med spänning mitt påskägg till henne!! <3<3


här är pysseltipset ni alla väntade på!!
ni tar alltså en chokladhare, skriver ut en bild på någon som blir kallad kanin och klistrar på ett par öron!! då e det klart!!

myser lite i trädgården <3


vi spelade spel!!



och vi gjorde fula miner!! <3


ja det var mina två dagar!!
glad påsk på er och glöm inte att använda mitt pysseltips..




xoxoxo



Kommentarer
Postat av: Emma

jag ÄLSAKR ditt pysseltips! <3

2010-04-02 @ 18:34:00
URL: http://emmabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0