sommar känsla!! woohoo

man har börjat ladda inför sommaren på riktigt nu alla är på jakt efter shorts och solglasögon, och för varje dag längtar man allt mer efter grillkvällar och dopp i kalkbrott!
alla tjejer börjar också känna sig allmänt tjocka och läser diet tips... förra året såg jag någon springa runt med en gurka i högsta hugg :P hahah
men hoppas det blir en bra sommar iallfall!! rocka fett jao hahaha
ja sommarkänslor på bild kommer här!!


min favorit hund.. lika agressiv som vanligt ;)

 


två sötingar tillsammans! perfekt kombo <3

 


kolla bollen är i luften!! fotoskills har jag ju!!

 


kanske inga plus poäng hos ola... men det får man ta

 


misstänker starkt att jag var en apa i mitt förra liv!!! haha



två små gullungar skulle sjunga sång, en sjöng för mycket så hon tappade rösten och så var det bara en ;P
hahah



ja nu ska jag väl vara lite social med min familj...tagga för valborg haha ;P



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0