oxfile/ micromat

jag fick jättemånga fina presenter igår, tyvärr har jag inte tagit kort på dom ännu så det får bli lite senare..
har precis fixat lunch till mig och jesper, jag åt fläsk- och oxfile medan jesper fick micromat! jag är så snäll :P
försökte återuppta mitt och emmas projekt (beach babe 2010) genom att äta fruktsallad till frukost...
hehe jag är ju en äkta tjockis egentligen jag älskar mat och tycker det är pain in the ass att träna, inte direkt den bästa kombinationen!!
men iallafal härr är min gårdagens outfit!


en aning fjortisinspirerad (rätt mycket egentligen :P) bild men vad ska man göra när man ska ta kort på sig själv?

klänning:                   H&M
skor:                         H&M
pärlarmband:             fått av kornelia :)
klocka:                      triwa
färgglatt armband:      childhood
diadem:                     monki




min nyttiga frukost!! jag är stolt ;)

lite mer bilder kommer senare nu ska jag iväg!!



xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Emma

FYSATAN vilken söt klänning och skorna!! jasg dööuurr va snygga! Hela du är så snygg MALIN! :D

Fattar inte hur man gör hjärtan på det här tangentbordet, om jag fattade skulle du få tuuusen hjärtan :D

Vi sessnart, PUSSEN! :)

2010-04-08 @ 15:49:00
URL: http://emmabendroth.blogg.se/
Postat av: malin

åhhh vad gullig du är emma!! <3 men detr ska du säga du är liksom världens sötaste!!

<3x 1000 haha puss

2010-04-08 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0