lets go, lets go, lets gå ner på stan!

idag så har det varit en vanlig skoldag! så jag berättar lite om eftermiddagen istället :P
jag, josefine,jonas,johanna, david and the dogs bestämde oss för att göra lite nytta, så vi satte upp reklam om vår loppis runt hela stan!! typ skolan, atterbags, bingeby, innerstan ja ÖVERALLT. så har vi varit och besökt oskar i vår klass som är på sjukhuset :( men det var besöksförbud så vi fick bara ge ett kort..
men jag lovar ni kan inte gå i stan och missa en av våra lappar det går inte!!
vi satte upp lappar i 4,5h!!! fattar ni?? :S





vår nyttighetsvecka gick så här bra!! :P

 


cimon den lilla tjockisen ville inte gå utan bli bärd!!


davids solglasögon är från new york!! the big apple liksom :D


han håller precis på att vifta på huvet!!


ja dom åt också glass faktiskt... hehe


davids kent inspirerade skylt, jättefin!!


och det här är en bild från igår när jag och emma gick på promenada! :P


fårstår fortfarande inte hur emma kom upp på den höga gungan..hihi <3




xoxoxo


Kommentarer
Postat av: JOS

hahaha, tjockisar vi är :D



Vi var typ bäääst på att gå runt och sätta upp lappar! bbb pusss

2010-04-15 @ 22:32:55
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

eeeyyyy, jag är faktiskt inte alls liten :( <333

2010-04-16 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0