kontorsrace

idag har jagmest legat i soffan legat lite mer i soffan och legat i soffan lite till.. :P
men jag har faktiskt pallat mig upp och gått en promenad och följt med mamma till jobbet också!
nu kom jag precis hem från emelina där jag, hon och kornelia sett på en mycket märklig film med sällskap av 1kg godis och alla tjejers bästa vänner: ben & jerry!! <3

ett äkta vårtecken :D


mitt äskade galgberg... jag såg faktiskt inte blottaren för tredje gången! score :P
och min älskade halsduk <3


robin hood kan finnas här var som helst känns det som..



min lillebrorsas syn på dom som jobbar på skatteverket!! totalt sant

 


chicken race!!!




raka vägen in i skåpet.. hahaha!!


det gick skitfort.. klarade mig med enstaka blåmärken :P


men nu måste jag sooova! imrgon måste jag göra den där j---a SO:n skit också!!



xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0