its a hard day..

dagen har typ känts som en hel vecka, och det var en riktigt jobbig dag jag fattar inte riktigt hur lärarna planerar in allt på samma gång? men iallafall det var engelska pratprov för några (tack och lov inte för mig) sen så var det so och då skulle jag egentligen lämna in det där arbetet, men jag är ju inte riktigt klar.. sen så var det pionoprov det som jag verkligen äger på ^^ sen så kom det som ett test taget ur helvetet: beeptestet! det är väldigt psyko att springa fram och tillbaka, fram och tillbaka i en gympasal.. fast jag slog mitt gamla rekord iallafall! :D
och nu har vi nån ny grej på gång, typ hälsoveckor! så vi ska typ skriva upp vad vi äter, vad vi tränar hur vi sover! allt ungefär! så nu har jag köpt lite jordgubbar och vindruvor på torgkassen ;)
fast det slutade ändå med att jag åt mjölkchoklad...haha :P
det är bara ett tagga inför beep om två veckor!! yes
men jag känner inte för att lägga upp en bild på mina jorgubbar, det är liksom inte så intressant...
så det blir lite gamla bilder istället.. väldigt roliga såna!!


ohhh saw!! ser rätt skrämd ut måste jag erkänna :P


singstar det gjorde vi ofta förut :D


jag gillar luddes min den är riktigt cool! :D


framtida fjortisar?? :O josefine är mycket road!


asså¨jag kan nog vara med i kizz! :P



åhh!! nu kom mamma in och jag fick ännu ett sånt där ägg att´ha på mitt halsband!! <3
i like!



xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0