happy påsk i efterskott!

påsken är väl över nu eller?? jag vet inte riktigt men iallafall!
men nu tänkte jag lägga ut lite bilder på min påskafton... jag hör applåderna :P haha



ingen påskmat!! men äkta biff.. nästan iallafall det är sån här entrecote eller hur det nu stavas. :P
kött iallafall haha, real girls eat meat som jag brukar säga!



påsken till ära hade någon målat gubens näsa gul!! :O


 
det är så himla vackart vid hoburgen <3



påskoutfit:
mockajacka:    vila
skjorta:           gina tricot
jeansleggings:  vila
tygskor:           H&M
halsband:        ouch by ko ko-no
väska:             monki




ut i det blå...



en meter från självmord! :O
(egentligen zoomade jag för jag vågade inte gå så nära) :P



och här är mina nya skor<3 tänka sig att josefine gillade dom hon brukar typ skratta åt min skor men inte den här gången <3


imorgon blir jag 16år!! OMG det är ju sjukt... jag börjar ju bli gammal snart står rynkkräm högst upp på önskelistan. men men vad ska man göra?




xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina bilder och FINA ÄLSKABARA OCH UNDERBARA SKOR!!!

Grattis i förskott favoriten <33333333

PUSSS

2010-04-04 @ 19:21:20
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: sARA

JAG<3 DIN BLOGG MALIN, ITS SUPER SUPER XXL GREJT BLOGG, KEEP BLOGGING!

2010-04-04 @ 20:16:48
URL: http://sarareslan.blogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket fina josefine och supersöta sara!! <3

2010-04-05 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0