gammaaaal!!

oj shit jag är liksom redan 16!! helt j--va otroligt, jag är gammal nu... snart kommer alla celluiter och löständer som en chock! jag får panik.. men det ska jag inte tänka på nu, håller nämligen på att balansera framåt i mina nya skor som är typ 12-15cm men jag gör framsteg om jag ska gå ut med dom nån gång så kanske jag kommer fram iallafall! yippie :P
åhhh vad har jag fått då...hmmm...
typ ett högtalarsystem till min data, en clean parfym :D och sen ni vet smycken, smink fast det bästa jag fick var iallafall en resa till stockholm med övernattning, vi ska gå på musikalen grease med marie sernholt! vi ska sippa alkoholfria paraplydrinkar i kungsträdgården ;P vi ska spendera alla pengar på shopping och så ska vi göra massa annat kul! längtar man eller vad då??
just det jag måste bara visa några bilder från igår när jag och josefine solade i shorts <3



det var ju jättevarmt!! NOT men vi försöker ta fram sommaren..



chacha bloggen!!! :P

men nu måste jag dra! ska fira att jag är gammal...



xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0