gamla tider på nytt!!

åhhh vi ska skiljas nu efter 13år av att vi känt varandra..tio år i skolan...du hade gröna boll-tofsar i håret första gången. vi har varit bästisar ett antal gånger och jag har skrattat åt dig oräkneliga gånger!
det är skönt att du är en av dom som är mina riktiga kompisar.. vem ska man annars prata bäver, sparris och sparkis med??? hihi  
 söta lilla diana!! lite emo över texten av mig...hoppsan men jag kommer sakna dig så otroligt mycket när vi går åt olika håll!! :(
det är så bra att vi bor åt samma håll också!! <3
gud vilka fina vänner jag har!! <3 alla är så otroligt bäst!



jag förstår varför jag jämt skrattar när vi gör något!!! hihihi

 

 


kinderägg<3malin<3diana


inte dirty diana mer crazy diana!!!


jag kommer antagligen ringa dig imorgon och fråga om vi ska gå tillsammans så svara om det ringer ;)


xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, Malin min Malin! <3

Jag kommer sakna dig så otroligt mycket när vi börjat gymnasiet...det kommer kännas jättekonstigt att vi inte kommer gå i samma klass. efter 10 år liksom!



Vi delar mycket skratt, tårar och ännu fler minnen tillsammans. Vi måste fortsätta med att fika! Vi kan inte tappa kontakten, det går bara inte! :O<3

Älskar dig Milly<3

2010-04-29 @ 19:10:07
URL: http://kristhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0